آرنولد شوارتزنگر بازیگر نقش اصلی سریال وسترن پیشرو خواهد بود

آرنولد شوارتزنگر بازیگر نقش اصلی سریال وسترن پیشرو خواهد بود

آرنولد شوارتزنگر بازیگر نقش اصلی سریال وسترن پیشرو خواهد بود

اخیرا اعلام شده که بازیگر محبوب هالیوودی یعنی آرنولد شوارتزنگر، قرار است نقش شخصیت اصلی سریال وسترن پیشرو (Outrider) را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طی گزارشی که توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده است، اعلام شده که آرنولد شوارتزنگر بازیگر محبوب فیلم The Terminator (نابودگر) و فیلم True Lies (دروغ‌های حقیقی) به‌تازگی به تیم بازیگری یکی از جدیدترین مجموعه‌های وسترنی شبکه آمازون پیوسته و قرار است نقش شخصیت اصلی سریال Outrider (پیشرو) را برعهده داشته باشد. علاوه بر بازیگری، این هنرمند در این پروژه به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی هم فعالیت خواهد کرد. در کنار شوارتزنگر، فرد دیگری همچون میس نویفلد هم به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت خواهد کرد. نویفلد علاوه بر این پروژه در تیم تولید مجموعه دیگر این شبکه یعنی سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) با بازی جان کرازینسکی، تهیه کننده اجرایی است.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب