ابراز علاقه لیام نیسون به بازگشت به مجموعه جنگ ستارگان

ابراز علاقه لیام نیسون به بازگشت به مجموعه جنگ ستارگان

ابراز علاقه لیام نیسون به بازگشت به مجموعه جنگ ستارگان

لیام نیسون در مصاحبه اخیر خود ابراز علاقه کرد که بار دیگر نقش کوای‌گان جین را در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) بازی کند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، اولین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان بود که در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) قرار است دومین فیلم فرعی این مجموعه باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌‌ریزی شده است. با این حال، این دو فیلم، تنها فیلم‌های فرعی دنیای جنگ ستارگان نیستند و لوکاس فیلم در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های فرعی بیشتری بر اساس شخصیت‌هایی چون بوبا فت (Boba Fett) و اوبی‌ وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) است. با وجود این، به نظر می‌رسد که در حال حاضر ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi بسیار جدی‌تر از قبل شده و طبق گفته منابع نزدیک به این کمپانی، فیلمبرداری و تولید این فیلم برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

ادامه مطلب... تگ ها : جنگ ستارگان   Star Wars   مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان   لیام نیسون   کوای‌گان جین   Rogue One: A Star Wars Story
*** ***
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

محمدحسین کتابی

۲۹ دی ۹۶ ، ۲۳:۱۵
سلام
میخواهم باهم تبادل داشته باشیم

لطفا مارا با نام " تـــاریــــخ تحـــلــــیـــلـــی جهان " و آدرس http://analyticalhistory1.blog.ir/ لینک کنید سپس خبر دهید تا من شمارا با نام دلخواهتان لینک کنم.

تشکر ، محمدحسین کتابی خادم وب تاریخ تحلیلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب