اولین تریلر فیلم برایت‌برن به تهیه کنندگی جیمز گان

اولین تریلر فیلم برایت‌برن به تهیه کنندگی جیمز گان

اولین تریلر فیلم برایت‌برن به تهیه کنندگی جیمز گان

کمپانی سونی پیکچرز در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان برزیل اولین تریلر فیلم BrightBurn به تهیه کنندگی جیمز گان را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم BrightBurn (برایت‌برن) منتشر شده است. در حاشیه پنل کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان برزیل ملقب به CCXP، اولین تریلر این فیلم ترسناک منتشر شد که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد که پیش از این، این فیلم قرار بود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال معرفی شود. در اولین تریلر فیلم BrightBurn شاهد اولین تصاویر رسمی آن هستیم که در آن یک زوج که موفق به بچه‌دار شدن نشده بودند، یک پسر بچه را در نزدیکی خانه خود پیدا می‌کنند که از آسمان به سمت زمین با یک کپسول سقوط کرده بود که شباهت زیادی به منشا داستانی شخصیت سوپرمن دارد. این پسر مانند سوپرمن دارای قدرت‌های فرابشری است که با بزرگ‌تر شدنش، این قدرت‌ها ظاهر می‌شود، اما بر خلاف سوپرمن، او از این قدرت‌ها برای انجام کارهای شیطانی استفاده می‌کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

روسری دخترانه شیک

۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۸:۳۶
عالیه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب