اکران فیلم لایو اکشن باربی تاخیر خورد

اکران فیلم لایو اکشن باربی تاخیر خورد

اکران فیلم لایو اکشن باربی تاخیر خورد

به‌تازگی در گزارشی اعلام شده که به علت خروج ایمی شومر و جایگزین شدن او با ان هتوی به‌عنوان شخصیت اصلی، اکران فیلم باربی (Barbie) تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر خورده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز به طور رسمی اعلام کرد که فیلم Barbie (باربی) به دو سال تاخیر خورده و در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. این گزارش جدید توسط سایت خبری ورایتی منتشر شده که در طی آن اعلام شده که تاریخ اکران فیلم باربی از تاریخ ۸ آگوست ۲۰۱۸ (۱۷ مرداد ۱۳۹۷) به ۸ می ۲۰۲۰ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) انتقال یافته است. این فیلم لایو اکشن در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) تنظیم شده بود که تا به امروز دو بار به تاخیر خورده است. تقریبا در اواخر ماه مارس بود که ایمی شومر به بهانه تداخل برنامه‌ها و شلوغ بودن برنامه کاری‌اش، این پروژه را ترک کرد. بعد از او، سازندگان مجبور شدند فرد دیگری را جایگزین شومر کنند که در نهایت ان هتوی برای ایفای نقش او انتخاب شد. به نظر می‌رسد که علت به تاخیر خوردن این فیلم، تعویض بازیگر بوده باشد.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب