تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت منتشر شد

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت منتشر شد

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت منتشر شد

به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War، مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

سرانجام از روز گذشته اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در برخی از کشورهای جهان آغاز شد و به‌جز روسیه و چین، تا فردا این فیلم در تمام کشورهای جهان از جمله آمریکا، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طبق پیش‌بینی‌های منتشر شده، این فیلم شروع بسیار قدرتمندی را در گیشه تجربه خواهد کرد و همچنین جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول با تحسین منتقدان سایت‌ها و مجلات معتبری از جمله امپایر، توتال فیلم، IGN، هالیوود ریپورتر و ورایتی روبه‌رو شده است. با این حال، منتقدانی نیز هستند که از این فیلم راضی نبودند و نقد چندان مثبتی را از آن منتشر نکرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو به مناسبت یک روز مانده به اکران فیلم Avengers: Infinity War در آمریکای شمالی، تبلیغ تلویزیونی جدید و متفاوتی از این فیلم را منتشر کرده است. در این تبلیغ تلویزیونی شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم و در آن صحبت‌ تانوس با اعضای انتقام جویان نمایش داده می‌شود. این تریلر کوتاه ممکن است بخش‌های مهمی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب