تریلر جدید فیلم رمپیج منتشر شد

تریلر جدید فیلم رمپیج منتشر شد

تریلر جدید فیلم رمپیج منتشر شد

کمپانی برادران وارنر دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار رمپیج (Rampage) با بازی دواین جانسون را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Rampage با بازی دواین جانسون ملقب به راک، را منتشر کرده است. در تریلر جدید این فیلم (که بر اساس یک بازی قدیمی با همین نام که توسط میدوی گیمز تولید و در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده ساخته شده)، شاهد تصاویر جدید متعددی هستیم و در آن بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در فیلم مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. در این تریلر شاهد حمله گروهی سه هیولای غول پیکر که از یک گوریل نقره‌ای رنگ با نام جرج، گرگ پرنده با نام رالف و یک تمساح با نام لیزی تشکیل شده‌اند، به شهر شیکاگو هستیم که قصد آن‌ها تخریب این شهر است و دیویس اوکویه با بازی دواین جانسون، نیز باید این سه موجود غول پیکر را متوقف کند. با این حال، این تریلر ممکن است بخش‌های مهمی از فیلم Rampage را نیز برای شما فاش کند که از جمله آن می‌توان به بخشی اشاره کرد که اوکویه که روابط خوبی با جرج دارد، ظاهرا این گوریل را متقاعد می‌کند تا به او برای متوقف کردن دو موجود غول پیکر دیگر کمک کند. با این حال، در طول تریلر شاهد صحنه‌های اکشن و شوخی متعددی هستیم.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب