تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم اونجرز: پایان بازی منتشر شد

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم اونجرز: پایان بازی منتشر شد

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم اونجرز: پایان بازی منتشر شد

به‌تازگی تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers: Endgame منتشر شده که ظاهر انتقام جویان و تانوس را در این فیلم نشان می‌دهد.

مدتی پیش دو تصویر تبلیغاتی جدید از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) منتشر شد که ظاهر کامل شخصیت رونین با بازی جرمی رنر را نشان می‌داد. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) منتشر شده است. در این تصاویر، شاهد حضور شخصیت‌های این قسمت از جمله کاپیتان آمریکا، آیرون من، ثور، هالک، بلک ویدو، رونین، نبیولا، انت-من، راکت راکون و صد البته کاپیتان مارول هستیم. علاوه بر قهرمانان دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، شخصیت تانوس نیز سهم زیادی از این تصاویر دارد که او بار دیگر قرار است زره خود را برای مبارزه بر تن کند و علاوه بر دستکش این شخصیت، شاهد یک نمای جدیدتر از شمشیر جدید این آنتاگونیست محبوب دنیای سینمایی مارول هستیم.

ادامه مطلب...

*** ***
۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب