تصاویر شمایل احتمالی شخصیت ونوم منتشر شد

تصاویر شمایل احتمالی شخصیت ونوم منتشر شد

تصاویر شمایل احتمالی شخصیت ونوم منتشر شد

میکل فراندسن تصاویری از مجسمه طراحی شده برای شخصیت ونوم را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به احتمال فراوان شمایل نهایی این شخصیت نیز تفاوت زیادی با تصاویر منتشر‌شده نخواهد داشت.

کانسپت آرت شمایل شخصیت ونوم با بازی تام هاردی در فیلم جداگانه مورد انتظارِ این شخصیت، منتشر شد. پس از آنکه کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) نتوانست دنیای مشترک ابرقهرمانی خود را با فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲) خلق کند و در واقع در این مسیر شکست خورد، این کمپانی قراردادی را با استودیو مارول به امضاء رساند که به موجب این قرارداد استودیو مارول اجازه پیدا کرد شخصیت مرد عنکبوتی را وارد دنیای سینمایی مارول کند. شخصیت پیتر پارکر/اسپایدرمن با بازی تام هالند جوان، سال گذشته برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول و در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به طرفداران این شخصیت قدیمی معرفی شد. بعد از حضور در فیلم برادران روسو، نوبت به ساخت و اکران فیلم جداگانه این شخصیت رسید و امسال بود که شاهد اکران فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) بودیم. در این فیلم بازیگرانی همچون تام هالند، مایکل کیتون، مریسا تومه، زندیا، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری و رابرت داونی جونیور حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فروش ۸۸۰ میلیون دلاری فیلم Spider-Man: Homecoming به کارگردانی جان واتز، راه را برای ساخت دنباله‌های این فیلم هموار ساخت.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب