جزئیات نقش های دواین جانسون و امیلی بلانت در فیلم گشت و گذار در جنگل فاش شد

جزئیات نقش های دواین جانسون و امیلی بلانت در فیلم گشت و گذار در جنگل فاش شد

جزئیات نقش های دواین جانسون و امیلی بلانت در فیلم گشت و گذار در جنگل فاش شد

جزئیات نقش‌های دواین جانسون و امیلی بلانت در فیلم Jungle Cruise و همچنین بخش‌هایی از داستان این فیلم کمپانی والت دیزنی فاش شد.

دواین جانسون و امیلی بلانت، بازیگران اصلی فیلم Jungle Cruise (گشت و گذار در جنگل) کمپانی والت دیزنی (Walt Disney Company) هستند و در گزارشی جزئیات مربوط به شخصیت‌هایی که این دو بازیگر نقش آن‌ها را ایفا خواهند کرد، فاش شد. همچنین در این گزارش به جزئیات بخش داستانی این فیلم ماجراجویانه، فانتزی و تخیلی نیز اشاراتی شده است. فیلم Jungle Cruise بر اساس گردش‌های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی ساخته می‌شود و دیزنی می‌خواهد که این فیلم لایو اکشن، به فیلمی موفق مانند مجموعه Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) که در حال حاضر پارک تفریحی آن در دیزنی‌لند احداث شده، تبدیل شود. فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا)، فیلم دیگری بود که آن هم ایدهٔ ساختش از پارک‌های تفریحی دیزنی گرفته شد. با توجه به عدم استقبال تماشاچیان از فیلم برد برد (Brad Bird)، کمپانی دیزنی مدتی از ادامهٔ ساخت فیلمی مربوط به این دنیای فانتزی عقب‌نشینی کرد؛ تا اینکه اعلام شد این کمپانی قصد ساخت فیلم Jungle Cruise را دارد. فیلم Tomorrowland چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و در گیشه نیز با بودجهٔ هنگفت ۱۹۰ میلیون دلاری، تنها ۲۱۰ میلیون دلار فروش داشت.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب