جین گری با لباس کلاسیک ایکس من در تصویر جدید فیلم ایکس من دارک فینیکس

جین گری با لباس کلاسیک ایکس من در تصویر جدید فیلم ایکس من دارک فینیکس

جین گری با لباس کلاسیک ایکس من در تصویر جدید فیلم ایکس من دارک فینیکس

تصویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شده است که جین گری در لباس کلاسیک اعضای ایکس من قابل مشاهده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) منتشر شده است. در تصویر جدید فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) که توسط مجله توتال فیلم در شماره جدید آن منتشر شده است، شاهد حضور شخصیت جین گری هستیم که لباس کلاسیک گروه X-Men (ایکس من) را بر تن دارد. با توجه به تصویر می‌توان انتظار داشت که او در حال سوار شدن به سفینه فضایی برای انجام ماموریت فضایی است که در طول آن نیروی دارک فینیکس احتمالا به او اصابت خواهد کرد تا او این قدرت را دریافت کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

نیم ست کودکانه

۰۳ دی ۹۷ ، ۱۸:۴۹
عالیه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب