حضور هلی بری در قسمت سوم جان ویک

حضور هلی بری در قسمت سوم جان ویک

حضور هلی بری در قسمت سوم جان ویک

برخلاف دو قسمت قبلی مجموعهٔ John Wick (جان ویک)، این مرتبه سازندگان به دنبال بازیگری معروف برای ایفای نقش شخصیت اصلی زن قسمت جدید هستند.

طبق گزارشات جدید، هلی بری، بازیگر آمریکایی برندهٔ جایزهٔ اسکار، برای ایفای نقش شخصیت اصلی زن، روبه‌‌روی کیانو ریوز در قسمت سوم مجموعه John Wick (جان ویک) کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) انتخاب شده است.

مجموعه فیلم‌های جان ویک توانسته‌اند نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کنند و به یکی از بهترین فیلم‌های اکشن چند سال اخیر تبدیل شده‌اند. قسمت ابتدایی این مجموعه در سال ۲۰۱۴ و به کارگردانی چاد استاهلسکی به روی پردهٔ سینما رفت و با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاچیان همراه بود و از بهترین‌های ژانر اکشن در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این فیلم با بودجهٔ ساخت ۲۹ میلیون دلاری، فروشی ۸۸ میلیون دلاری در گیشه داشت. در فیلم John Wick بازیگرانی چون کیانو ریوز، مایکل نیکویست، آلفی آلن، آدریان پالیکی، دین وینترز، ایان مک‌شین، جان لگویزمائو و ویلم دفو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همین فروش خوب زمینه‌ساز ساخت دنبالهٔ جان ویک در سال ۲۰۱۷ و با عنوان John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) شد. این فیلم نیز همچون فیلم ابتدایی با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاچیان همراه شد و با بودجهٔ ۴۰ میلیون دلاری، حدود ۱۷۲ میلیون دلار در گیشه فروش داشت؛ کارگرانی این فیلم نیز بر عهدهٔ چاد استاهلسکی بود. در قسمت دوم علاوه بر کیانو ریوز، بازیگرانی چون کامن، لارنس فیشبرن، ریکاردو اسکامارچو، روبی رز، ایان مک‌شین و جان لگویزمائو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب