خارج شدن یکی از فیلم‌های مارول از جدول اکران فیلم‌های سال 2020 دیزنی

خارج شدن یکی از فیلم‌های مارول از جدول اکران فیلم‌های سال 2020 دیزنی

خارج شدن یکی از فیلم‌های مارول از جدول اکران فیلم‌های سال 2020 دیزنی

به‌تازگی یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول که قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های دیزنی خارج شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سه فیلم دنیای سینمایی مارول که برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ ریزی شده بود، از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی والت دیزنی خارج شده است. به‌تازگی تاریخ اکران فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت تا تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) عقب افتاده است که در واقع این فیلم قرار است یک هفته پیش از دومین فیلم مارول استودیو در سال ۲۰۲۰ اکران شود. حال دیزنی این فیلم بدون نام و عنوان را که قرار بود در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد) اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های خود خارج کرده است. پیش بینی می‌شود که در حال حاضر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا یافتن کارگردان مناسب و زمان جدید شروع فیلمبرداری، فعلا از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی خارج شده باشد.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب