دواین جانسون احتمالا در فیلم سریع و خشمگین 9 حضور ندارد

دواین جانسون احتمالا در فیلم سریع و خشمگین 9 حضور ندارد

دواین جانسون احتمالا در فیلم سریع و خشمگین 9 حضور ندارد

به نظر می‌رسد که مشکلات دواین جانسون و وین دیزل به پایان نرسیده است و احتمالا در فیلم Fast and Furious 9 شاهد بازگشت جانسون نخواهیم بود.

سال گذشته، شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران جدید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است با یک سال تاخیر اکران شود. با این حال، هنوز فهرست رسمی بازیگران جدیدترین قسمت مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious) اعلام نشده است و مشخص نیست که قرار است کدامیک از بازیگران اصلی در این فیلم بازگردند. با این حال، پس از درگیری دواین جانسون و وین دیزل در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، بسیاری منتظر هستند که ببینند آیا جانسون در قسمت نهم این مجموعه بازخواهد گشت یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است در فیلم Fast and Furious 9 شاهد بازگشت شخصیت محبوب لوک هابز نباشیم. در جریان یک مصاحبه اختصاصی با رولینگ استون، جانسون گفت که ممکن است در نهمین قسمت از فیلم Fast and Furious حضور نداشته باشد. او گفت:

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب