دیوید هاربر از روند ساخت فیلم پسر جهنمی و آثار ابرقهرمانی می‌گوید

دیوید هاربر از روند ساخت فیلم پسر جهنمی و آثار ابرقهرمانی می‌گوید

دیوید هاربر از روند ساخت فیلم پسر جهنمی و آثار ابرقهرمانی می‌گوید

دیوید هاربر، بازیگر نقش هل بوی در فیلم پسر جهنمی (Hellboy) اعلام کرد که این اثر همانند فیلم ددپول (Deadpool) و لوگان (Logan) است؛ نه یک فیلم پاپ کورنی.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید هاربر، بازیگر نقش شخصیت اصلی فیلم Hellboy (پسر جهنمی) در مصاحبه اخیر خود کمی درباره جدیدترین اثر ابرقهرمانی خود صحبت کرد. او در این مصاحبه عنوان کرد که فیلم پسر جهنمی یک مسیر مشخص و درست از آثار اقتباسی بر اساس کتاب‌های کامیک را دنبال خواهد کرد، درست همانند فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان)؛ نه اینکه قرار باشد درست مثل آثار سنتی به اصطلاح پاپ کورنی کار خود را پیش ببرد. بعد از اکران فیلم Blade II (تیغه ۲) که یک اثر خون‌آشامی و ابرقهرمانی بود، گیرمو دل تورو تصمیم گرفت که یک مجموعه مخصوص به خود را از کتاب‌های کامیک ابرقهرمانی بسازد. همین موضوع منجر به این شد که او در سال ۲۰۰۴ اولین نسخه فیلم پسر جهنمی را بسازد و اکران کند. در اولین نسخه سینمایی، ران پرلمن نقش شخصیت اصلی این داستان را ایفا کرده بود. دنباله اولین اقتباس داستان شخصیت هل بوی، یعنی فیلم Hellboy II: The Golden Army (پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی) در سال ۲۰۰۸ ساخته و اکران شد. زمانی که این اثر اکران شد، نتوانست آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی داشته باشد و خواسته‌های استودیو را برآورده کند. به همین دلیل، سومین قسمت این مجموعه به طور کامل ساخته نشد و هیچوقت نتوانست روشنایی روز را ببیند.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب