رضایت کامل تماشاچیان از فیلم دِدپول 2

رضایت کامل تماشاچیان از فیلم دِدپول 2

رضایت کامل تماشاچیان از فیلم دِدپول 2

قسمت دوم فیلم Deadpool (دِدپول) همچون قسمت ابتدایی تماشاچیان را راضی به خانه فرستاده است و آن‌ها نمرهٔ A را به ساختهٔ دیوید لیچ داده‌اند.

موفقیت‌های فیلم Deadpool 2 (دِدپول ۲) تنها به گیشه محدود نشده است و این فیلم توانسته رضایت تماشاچیان را نیز به همراه داشته باشد و از سینما اسکور نمرهٔ عالی A را دریافت کند. این نمره نشان می‌دهد که طرفداران فیلم ابتدایی، همچنان از شخصیت پرحرف ددپول با نقش‌آفرینی رایان رینولدز و شوخی‌ها و خشونت‌های وی و دوستانش در دنبالهٔ این مجموعه راضی هستند. فیلم Deadpool 2 در جریان پیش‌نمایش روز پنج‌شنبه، موفق شد ۱۸.۶ میلیون دلار فروش کند و رکورد فروش روز پنج‌شنبه فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال (R) را بشکند. دیروز نیز در خبری اعلام شد دنبالهٔ فیلم Deadpool رکورد دیگری را شکسته است. فیلم Deadpool 2 در جریان اولین روز اکران خود توانست حدود ۵۳.۳ میلیون دلار فروش کند و همانطور که انتظار می‌رفت، این فیلم موفق شد رکورد اولین روز اکران فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال را که متعلق به فیلم It (آن) بود بشکند. انتظار می‌رود که فیلم Deadpool 2 رکورد سه روز نخست اکران فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال را نیز به نام خود ثبت کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب