سری فیلم مردان ایکس و چهار شگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول می‌پیوندند

سری فیلم مردان ایکس و چهار شگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول می‌پیوندند

سری فیلم مردان ایکس و چهار شگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول می‌پیوندند

باب ایگر، مدیر عامل کمپانی دیزنی به‌تازگی اعلام کرد که سری فیلم مردان ایکس (X-Men) و سری فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) به دنیای سینمایی مارول خواهند پیوست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در گزارش جدیدی که منتشر شده، باب ایگر، مدیر عامل کمپانی دیزنی به طور رسمی تایید کرد که سری فیلم X-Men (مردان ایکس)، سری فیلم Deadpool (ددپول) و همچنین سری فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) در آینده‌ای نزدیک به دنیای سینمایی مارول ملقب به MCU خواهند پیوست. همانطور که چندی پیش تایید و اعلام شده بود، بالاخره یکی از مورد انتظارترین خرید‌های کمپانی‌های دیزنی یعنی فاکس قرن ۲۱ رسمی شد و میلیاردها دلار پول برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی روپرت مرداک (صاحب فاکس) توسط این موش عظیم‌الجثه سینما پرداخت شد. این موضوع هم اساسا به این معنی است که هرگونه فیلم و سریال و دارایی‌هایی از این قبیل که سابقا متعلق به کمپانی فاکس بوده، حالا و بعد از پرداخت چنین هزینه هنگفتی، در دستان عوامل کمپانی دیزنی قرار دارد. این خبر برای خیلی از سینما دوستان و بینندگان تلویزیونی خبر خوبی بود؛ خصوصا برای طرفداران کمپانی مارول، زیرا به موجب این قرارداد خیلی زود سری فیلم مردان ایکس و سری فیلم چهار شگفت‌انگیز، در اختیار و مالکیت دیزنی قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب