صحبت‌های برایان کرانستون از فیلم Breaking Bad و نقش‌آفرینی جسی پینکمن

صحبت‌های برایان کرانستون از فیلم Breaking Bad و نقش‌آفرینی جسی پینکمن

صحبت‌های برایان کرانستون از فیلم Breaking Bad و نقش‌آفرینی جسی پینکمن

با انتشار اخبار و شایعاتی مبنی بر ساخت فیلمی به عنوان دنباله‌ی سریال فوق‌العاده محبوب Breaking Bad، برایان کرنستون دیدگاه‌ها و انتظاراتش را از این فیلم با طرفداران به اشتراک گذاشت.

مدت زیادی از شگفت‌زدگی ما از انتشار خبر ساخت فیلمی در دنیای بی‌رحم Breaking Bad نمی‌گذرد. دنیایی که در پنچ فصل پرهیجان به روایت داستان دو مرد قانون شکن که سرنوشت‌شان در هم تنیده شده بود پرداخت؛ اما بدون آن که داستان‌شان را برای مخاطب به یک سرانجم قطعی برسانند. سریالی که با نقش آفرینی برایان کرانستون در نقش والتر وایت، شرور افسارگسیخته نیو مکزیکو و آرون پال در نقش جسی پینکمن در کنار نویسندگی و کارگردانی افسون کننده وینس گیلیگان، تجربه‌ای را برای مخاطبان رقم زد که کمتر کسی توانست خودش و ذهنش را از گرفتار شدن در سیاه چاله‌های مکنده روایتی این سریال نجات دهد. حال با پراکنده شدن اخبار ساخت فیلمی به عنوان دنباله‌ی این سریال به دست گیلیگان، طرفداران دنیای بریکینگ بد دست از پا نمی‌شناسند و منتظر انتشار اخبار و اطلاعات جدیدی از آینده احتمالی هستند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

خیلی خوب و عالی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب