علاقه کریس پرت به حضور طولانی مدت در فیلم های مارول

علاقه کریس پرت به حضور طولانی مدت در فیلم های مارول

علاقه کریس پرت به حضور طولانی مدت در فیلم های مارول

کریس پرت، بازیگر مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy، در پیامی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که علاقمند است همکاری طولانی مدتی با استودیو مارول داشته باشد.

کریس پرت، بازیگر مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، جایگاه مهمی در فیلم‌های استودیو مارول دارد و گویا از حضور در دنیای سینمایی مارول بسیار راضی است و علاقه‌ای ندارد این همکاری موفق دوطرفه به این زودی‌ها به پایان برسد. کریس پرت به‌صورت حرفه‌ای کار خود را در سینمای هالیوود با حضور در مجموعه‌های تلویزیونی همچون Everwood شبکه WB و Parks and Recreation شبکه NBC آغاز کرد، اما حضور در نقش شخصیت اصلی فیلم Guardians of the Galaxy جیمز گان، شهرت و محبوبیت را برای وی به ارمغان آورد. در حال حاضر نیز کریس پرت نقش اصلی سه‌گانه Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را بر عهده دارد و یکی از بازیگران پرکار سینمای هالیوود محسوب می‌شود و با توجه به بازخورد فیلم‌هایی که در آن‌ها حضور دارد، احتمالاً باید منتظر حضور وی در مجموعه فیلم‌های دیگری نیز باشیم.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب