فیلم لیگ عدالت ضعیف ترین اثر دنیای سینمایی دی سی محسوب می‌شود

فیلم لیگ عدالت ضعیف ترین اثر دنیای سینمایی دی سی محسوب می‌شود

فیلم لیگ عدالت ضعیف ترین اثر دنیای سینمایی دی سی محسوب می‌شود

به‌تازگی در طی گزارشی اعلام شده که فیلم لیگ عدالت (Justice League) کمترین موفقیت را در میان تمام آثار سینمایی دنیای سینمایی دی سی تا به امروز داشته است.

زمانی که فیلم The Avengers (انتقام جویان) در سال ۲۰۱۲ روی پرده سینماهای سرتاسر دنیا به نمایش درآمد، با عملکردی که از خود به نمایش گذاشت، توانست لقب موفق‌ترین و بهترین اثری را که استودیو مارول تا به آن روز تولید و اکران کرده بود از آن خود کند. این موضوع در آن زمان اصلا چیز تعجب‌آوری نبود؛ زیرا استودیو مارول در این اثر خود تمامی قهرمانان بزرگ و بسیار معروف خود را در کنار یکدیگر جمع کرده بود تا به مبارزه علیه یک دشمن واحد بپردازند. با این اوصاف، اینگونه انتظار می‌رفت که اگر کمپانی رقیب مارول، یعنی کمپانی دی سی هم چنین اثری را برای قهرمانان بزرگ خود در قالب فیلم Justice League (لیگ عدالت) بسازد، درست به همین موفقیت و عملکرد دست یابد. با این حال، با توجه به اینکه مدت زمان نمایش و هنرنمایی فیلم لیگ عدالت روی پرده سینماها به اتمام رسیده، می‌توان دیگر به صورت قطعی گفت عملکرد نهایی آن باعث شده که این فیلم در میان ۵ اثر سینمایی‌ای که این دنیای سینمایی تولید کرده، لقب ضعیف‌ترین و کم‌درآمدزاترین را از آن خود کرده است.

ادامه مطلب...

*** ***
۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب