لغو سریال بروکلین نود و نه و دو سریال دیگر شبکه فاکس

لغو سریال بروکلین نود و نه و دو سریال دیگر شبکه فاکس

لغو سریال بروکلین نود و نه و دو سریال دیگر شبکه فاکس

شبکه فاکس از لغو سریال کمدی و محبوب Brooklyn Nine-Nine پس از ۵ فصل و همچنین دو سریال The Mick و The Last Man on Earth خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس از لغو سه سریال خود خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرد، شبکه فاکس اعلام کرد که سریال The Last Man on Earth (آخرین مرد کره زمین) پس از ساخت ۶۷ قسمت و پخش آن در چهار فصل، لغو شده است. ویل فورته وظیفه ساخت این سریال کمدی، سیتکام و پسارستاخیزی را بر عهده داشته است و نام‌های بزرگی چون فیل لرد و کریستوفر میلر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور داشتند. سریال Brooklyn Nine-Nine، دیگر سریال کمدی و بسیار محبوب شبکه فاکس بود که پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از آن، لغو شده است. در حال حاضر فصل پنجم این سریال کمدی در حال پخش است و اخیرا قسمت نود و نهم آن به‌روی آنتن رفته و به‌زودی شاهد انتشار قسمت صدم سریال Brooklyn Nine-Nine خواهیم بود.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب