مارول سری کتاب کمیک هالک جاویدان را معرفی کرد

مارول سری کتاب کمیک هالک جاویدان را معرفی کرد

مارول سری کتاب کمیک هالک جاویدان را معرفی کرد

کمپانی مارول، در راستای برنامه‌ریزی برای طرح «شروع تازه» (Fresh Start) خود، به‌تازگی سری کتاب کمیک هالک جاویدان (The Immortal Hulk) را به طور رسمی معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بروس بنر‌ قرار است باری دیگر در طرح «شروع تازه» (Fresh Start) مارول و در قالب ابرقهرمان کمپانی مارول کامیکس یعنی شخصیت هالک بازگردد. اما جالب است بدانید که این بار، هالک فقط شگفت انگیز نیست، بلکه جاویدان و فناناپذیر هم خواهد بود. سری کتاب کمیک The Immortal Hulk (هالک جاویدان) قرار است در ماه می سال جاری منتشر شود. این سری کتاب توسط ال یویینگ، نویسنده سری کتاب Avengers: No Surrender و همچنین جو بنت، نوشته و تصاویر آن طراحی شده و روانه بازار می‌شود. به بازگشت شخصیت هالک در برخی از قسمت‌های سری کتاب Avengers: No Surrender پرداخته می‌شود و این سری کتاب جدید، قرار است داستان جدید این شخصیت ابرقهرمان را ادامه داده و جریانات او بعد از بازگشتش را برای طرفداران به تصویر بکشد.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب