ناتالی پورتمن علاقمند به بازگشت به دنیای سینمایی مارول است

ناتالی پورتمن علاقمند به بازگشت به دنیای سینمایی مارول است

ناتالی پورتمن علاقمند به بازگشت به دنیای سینمایی مارول است

ناتالی پورتمن، بازیگر نقش جین فاستر در فیلم ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) اخیرا اعلام کرده که علاقمند به بازگشت به دنیای سینمایی مارول است.

با توجه به اینکه در این برهه زمانی استودیو مارول بیشتر از همه روی قهرمانان هر کدام از آثار خود تمرکز دارد و ناخودآگاه توجه از روی بقیه شخصیت‌ها برداشته می‌شود، بازیگران زیادی در دهه اول فیلمسازی این استودیو آمده و برخی از آنها رفته‌اند. با این حال در میان آنها افراد زیادی نیستند که همانند ناتالی پورتمن، بعد از گذشت مدتی دلتنگ نقش ایفا شده خود یعنی جین فاستر بشوند. نقش شخصیتی که پورتمن در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده بود، یکی از عناصر اصلی افسانه ثور محسوب می‌شد؛ حتی حالا که در سری جدید کتاب‌های کامیک این مجموعه شخصیت‌ها، جین فاستر به‌عنوان «خدای رعد و برق» جدید، میولنیر (چکش ثور) را به دست گرفته و برای از بین بردن دشمنانش آن را حرکت می‌دهد. اما ناتالی پورتمن بعد از ایفای نقش شخصیت جین فاستر در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک)، دیگر در کنار ثور دیده نشد.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب