پروفسور ایکس و یارانش در تصویر جدید فیلم ایکس من دارک فینیکس

پروفسور ایکس و یارانش در تصویر جدید فیلم ایکس من دارک فینیکس

پروفسور ایکس و یارانش در تصویر جدید فیلم ایکس من دارک فینیکس

تصویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور پروفسور ایکس، سایکلاپس، استورم و نایت‌ کراولر، هستیم.

ماه مهر امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) را منتشر کرد. در این تریلر که با واکنش‌های متفاوتی نیز مواجه شده، بیشتر با اتفاقاتی که در این قسمت قرار است مشاهده کنیم، آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از قسمت جدید فیلم X-Men (ایکس من) منتشر شده است. صفحه رسمی این فیلم در توییتر تصویر جدیدی از فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) را منتشر کرده است که در این تصویر شخصیت‌هایی چون پروفسور ایکس با بازی جیمز مک‌ آووی، سایکلاپس با بازی تای شرایدن، استورم با بازی الکساندرا شیپ و نایت‌ کراولر با بازی کدی اسمیت-مک‌فی، حضور دارند. طبق تریلر این فیلم، پرفسور ایکس در این صحنه قرار است با مگنیتو ملاقات کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب