کارگردانان فیلم فلش پوینت به طور رسمی مشخص شدند

کارگردانان فیلم فلش پوینت به طور رسمی مشخص شدند

کارگردانان فیلم فلش پوینت به طور رسمی مشخص شدند

براساس گزارش‌های جدید، فیلم اختصاصی شخصیت فلش، یعنی فیلم فلش پوینت (Flashpoint) بالاخره کارگردانان مناسب خود را پیدا کرده است.

بعد از مدت‌ها کش و قوس، به نظر می‌رسد که بالاخره پروژه تولید فیلم Flashpoint (فلش پوینت) که قرار است با محوریت شخصیت فلش ساخته شود، کارگردانان مناسب خود را پیدا کرده است. در طی چند وقت اخیر، اشاره‌های مختلفی درباره اینکه ممکن است چه کسانی کارگردانی این پروژه را برعهده بگیرند مطرح شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چند ساعت گذشته، جان فرانسیس دالی در صفحه رسمی اجتماعی خود خطاب به طرفداران نوشت که او و جاناتان گلداستاین قرار است به طور رسمی کارگردانی فیلم فلش پوینت را برعهده داشته باشند. از طرف دیگر، خود جاناتان گلداستاین هم در صفحه رسمی شبکه اجتماعی خود یک تصویر متحرک از شخصیت فلش منتشر کرده که در حال دویدن روی یک کوه بلند و عمود است. او علاوه بر انتشار این تصویر متحرک، زیر آن نوشت: «این اتفاق رخ میده!».

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب