یکی از شایعات مربوط به فیلم شوالیه تاریکی توسط خانواده هیث لجر تایید شد

یکی از شایعات مربوط به فیلم شوالیه تاریکی توسط خانواده هیث لجر تایید شد

یکی از شایعات مربوط به فیلم شوالیه تاریکی توسط خانواده هیث لجر تایید شد

هیث لجر با اجرای خارق‌العاده‌ شخصیت جوکر در فیلم شوالیه تاریکی، تئوری‌هایی مبنی بر حضورش در سومین فیلم از سه‌گانه‌ بتمن کریستوفر نولان ایجاد کرد. حال یکی از اعضای خانواده‌اش یکی از این تئوری‌ها را تقریبا تایید کرده است.

وقتی که فیلم The Dark knight یا همان شوالیه تاریکی در سال ۲۰۰۸ اکران شد، طرفداران به سرعت با جوکرِ هیث لجر درگیر شدند. جوکرِ هیث لجر به بزرگ‌ترین دشمن بتمن که تا به‌حال در قاب فیلم‌ها به‌نمایش در آمده، تبدیل شد. اما متاسفانه هیث لجر مدتی پیش از اکران فیلم شوالیه تاریکی در گذشت. با اینکه هیچ‌وقت خبری مبنی بر برنامه‌ی کریستوفر نولان برای ساختن دنباله‌ای با حضور او تایید نشد، اما بسیاری از هواردارن باور داشتند که برنامه‌ی اصلی نولان برای ادامه مجموعه، حضور هیث لجر در سومین فیلم از مجموعه بتمن بوده است. باید به یاد داشته باشیم که جوکر در انتهای فیلم شوالیه تاریکی، توسط بتمن به‌صورت سر و ته از یک ساختمان نیمه‌کاره آویزان شد.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب