آل پاچینو به جمع بازیگران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست

آل پاچینو به جمع بازیگران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست

آل پاچینو به جمع بازیگران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست

آل پاچینو، ستاره بزرگ هالیوود، به جمع بازیگران فیلم Once Upon a Time in Hollywood اضافه شد؛ او در نقش ایجنت شخصیت لئوناردو دی کاپریو  ایفای نقش می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، آل پاچینو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Scent of a Woman، به جمع بازیگران نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوسته است. پاچینو قرار است نقش ماروین شوارز را بازی کند که این شخصیت، یک شخصیت خیالی و داستانی است و او در واقع نقش ایجنت شخصیت لئوناردو دی کاپریو را بر عهده دارد. این در حالی است که اخیرا حضور هفت بازیگر جدید در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید و اعلام شده است. دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون و نیکولاس هموند، این هفت بازیگری هستند که اخیرا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب