بازیگر شخصیت اصلی سریال ویچر به زودی مشخص خواهد شد

بازیگر شخصیت اصلی سریال ویچر به زودی مشخص خواهد شد

بازیگر شخصیت اصلی سریال ویچر به زودی مشخص خواهد شد

از آنجایی که سریال The Witcher در مرحله پیش تولید است، یکی از کارگردانان این پروژه اعلام کرد که ما در آینده‌ای نزدیک، متوجه می‌شویم که چه کسی نقش گرالت را ایفا می‌کند.

تقریبا ماه اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس سریال The Witcher (ویچر) را به‌طور رسمی معرفی کرد. تقریبا از همان زمان است که طرفداران این مجموعه در بی خبری به سر می‌برند و تا به امروز تقریبا اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه اقتباسی که براساس رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی خواهد بود، منتشر نشده است. لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Daredevil (دردویل)، که نویسنده این مجموعه تلویزیونی است، مدتی می‌شود که نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی یا پایلوت این پروژه را به پایان رسانده است. از طرف دیگر شبکه نتفلیکس اعلام کرده که در فصل اول این مجموعه قصد دارد دو کتاب اول این سری رمان یعنی Sword of Destiny و The Last Wish را اقتباس کند. شان دانیل، جیسون براون، توماس باگینسکی و جارک سوکو به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال ویچر حضور خواهند داشت.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

اینستا گرام ها

۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۴۱

تشکر از وبتون عالی بود ممنونم


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب