تریلر جدید سریال کریپتون منتشر شد

تریلر جدید سریال کریپتون منتشر شد

تریلر جدید سریال کریپتون منتشر شد

شبکه سای‌فای به‌تازگی تریلر جدیدی از سریال کریپتون (Krypton) منتشر کرده که خبر از حضور شخصیت‌های دیگر کمپانی دی سی مانند گرین لنترن، امگا من و... می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه سای فای تریلر جدیدی از سریال Krypton (کریپتون) منتشر کرده است که شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید. با اینکه جدیدترین پروژه شبکه SyFy یعنی سریال کریپتون داستان سال‌ها پیش از تولد شخصیت محبوب سوپرمن را، در سیاره‌ای با فاصله بسیار زیادی از سیاره‌ای که ما روی آن زندگی می‌کنیم حکایت می‌کند، اما عوامل تولید این مجموعه و مسئولان این شبکه باز هم دوست دارند نشانه‌های زیادی از شخصیت‌های مختلف کمپانی دی سی در این پروژه خود قرار دهند تا طرفداران دنیای کتاب‌های کامیک بتوانند آنها را تشخیص دهند. علاوه بر آن، این مجموعه و عوامل پشت صحنه آن قصد دارند داستان را به جایی بکشانند که بتوانند محل‌های آشنا و چهره‌های دوست‌داشتنی‌ای را که در میان طرفداران محبوبیت زیادی دارند وارد سریال خود بکنند.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب