تریلر سریال پادشاهی، مجموعه جدید نتفلیکس با محوریت زامبی‌ ها منتشر شد

تریلر سریال پادشاهی، مجموعه جدید نتفلیکس با محوریت زامبی‌ ها منتشر شد

تریلر سریال پادشاهی، مجموعه جدید نتفلیکس با محوریت زامبی‌ ها منتشر شد

نتفلیکس تریلری از سریال کره‌ای جدیدش با نام Kingdom منتشر کرده است. در این اثر با زامبی‌هایی متفاوت در دوران پادشاهی چوسان مواجه خواهیم شد.

سریال پادشاهی (Kingdom) از جدیدترین مجموعه‌هایی است که نتفلیکس (Netflix) برای مخاطبین خود تدارک دیده است؛ سریالی ساخت کره جنوبی که ماجراهای آن در دوران پادشاهی چوسان اتفاق می‌افتد و این بار به جای زامبی‌های مدرن و امروزی، شاهد حضور این موجودات ترسناک در سال‌ها قبل در کشور کره جنوبی خواهیم بود.

داستان سریال Kingdom در مورد ولیعهد جوانی است که به مأموریت دشواری فرستاده می‌شود تا رازهای پیرامون یک بیماری مرگبار را کشف کند؛ طاعونی که باعث می‌شود مردم بعد از مرگ به شکل زامبی به حیات بازگردند و به شکار انسان‌ها بپردازند. در این میان پدر او هم به دلایلی ناپدید شده است و این شخصیت با بازی جو جی هون (بازیگر فیلم‌های Along With the Gods و Dark Figure of Crime) به دنبال پیدا کردن سرنخی از پدر خود می‌گردد و در عین حال باید با دسیسه‌ای که برای او چیده شده و تهمت خیانتی که به او زده شده است هم مقابله کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب