فیلم زن شگفت انگیز رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد

فیلم زن شگفت انگیز رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد

فیلم زن شگفت انگیز رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد

فیلم واندر وومن (Wonder Woman) به‌تازگی توانست رکورد فیلم اسپایدرمن (Spider-Man) را بشکند و به‌عنوان بزرگ‌ترین فیلم اختصاصی یک شخصیت کمیکی شناخته شود.

این‌طور که از ظواهر امر پیدا است، مثل اینکه هیچ چیز نمی‌تواند مانع فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز)، شخصیت اصلی آن و موفقیت‌آفرینی‌های این اثر شود. درست زمانی که تنها مدت خیلی کوتاهی تا اکران فیلم Justice League (لیگ عدالت) باقی مانده و ما قرار است آنجا هم گل گدوت را در قالب نقش واندر وومن ببینیم، به طور رسمی اعلام شد که فیلم اختصاصی و مستقل این شخصیت بار دیگر رکورد جدیدی را شکسته است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امروز به طور رسمی اعلام شد که فیلم واندر وومن توانسته رکورد تمام آثار اختصاصی ابرقهرمانی طول تاریخ را که داستان زندگی و گذشته یک شخصیت را بررسی می‌کند، از نظر فروش بشکند. بر اساس این گزارش این اثر توانسته رکورد فیلم Spider-Man (اسپایدرمن)، ساخته سال ۲۰۰۲ را در زمینه فروش جهانی بشکند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی طول تاریخ را از آن خود کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب