آنجلینا جولی ممکن بود در فیلم حیله حضور داشته باشد

آنجلینا جولی ممکن بود در فیلم حیله حضور داشته باشد

آنجلینا جولی ممکن بود در فیلم حیله حضور داشته باشد

پم دیکسون، کسی که وظیفه گرفتن تست بازیگری از بازیگران برای حضور در فیلم The Craft داشت، اعلام کرد که آنجلینا جولی برای حضور در این فیلم تست بازیگری داده بود.

در سال ۱۹۹۶، فیلم The Craft (حیله) به کارگردانی اندرو فلمینگ، به‌روی پرده‌های سینما رفت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در سبک کالت، فانتزی و ترسناک ساخته شده بود، بر عهده فلمینگ و پیتر فیلاردی بوده است. در فیلم The Craft بازیگرانی چون رابین تونی، فیروزه بالک، نیو کمبل، ریچل ترو، اسکیت اولریش، کریستین تیلور، آسومپتا سرنا، برکین میر، برندا استرانگ، کلیف دیانگ و هلن شیور، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با وجود اینکه نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای بسیار متوسطی را دریافت کرد، اما توانست نظر مردم را جلب و عملکردی بسیار خوبی را در گیشه داشته باشد. بودجه ساخت فیلم The Craft حدود ۱۵ میلیون دلار بود و این فیلم موفق شد کمی بیش از ۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب