ابراز علاقه لیندزی لوهان برای ایفای نقش شخصیت بت گرل

ابراز علاقه لیندزی لوهان برای ایفای نقش شخصیت بت گرل

ابراز علاقه لیندزی لوهان برای ایفای نقش شخصیت بت گرل

لیندزی لوهان، ستاره سابق دیزنی، با انتشار پیامی در حساب توییتر خود، ضمن ابراز علاقه‌ به بازی در فیلم Batgirl، از هوادارانش خواسته تا با به اشتراک گذاشتن این پیام، جاس ویدون را برای انتخاب وی مجاب کنند.

با وجود عملکرد ضعیف فیلم لیگ عدالت (Justice League) در نزد منتقدان و فروش ناامید کننده‌ی این اثر که بسیاری از صحنه‌های آن توسط جاس ویدون فیلمبرداری و در نهایت تکمیل شد، هیچ تغییر خاصی در برنامه‌های برادران وارنر (Warner Bros) درباره مراحل تولید فیلم بت گرل (Batgirl) به وجود نیامده و همچنان خود ویدون، هدایت این اثر ابرقهرمانی با محوری زنانه را بر عهده خواهد داشت. نکته‌ی خوب درباره‌ی این پروژه این است که ویدون، ساخت فیلم را در یک سکوت خبری کامل به پیش می‌برد و در حال حاضر نیز مشغول نگارش فیلمنامه‌ی کار است. با اینکه تاکنون هیچ خبری به صورت رسمی درباره‌ی منبع الهام فیلم Batgirl و همچنین انتخاب بازیگران این فیلم خصوصا شخصیت باربارا گوردون/ بتگرل منتشر نشده است، اما همچنان هواداران و تعدادی از رسانه‌ها به گمانه‌زنی‌های خود در این مورد ادامه داده و حتی تعدادی از بازیگران نیز از علاقه‌ی خود برای ایفای این نقش سخن گفته‌اند.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب