اعتراف جالب هیو جکمن درباره قسمت اول مجموعه X-Men

اعتراف جالب هیو جکمن درباره قسمت اول مجموعه X-Men

اعتراف جالب هیو جکمن درباره قسمت اول مجموعه X-Men

هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان/ ولورین در فیلم‌های X-Men، اعتراف می‌کند که پیش از نمایش قسمت اول این مجموعه به کارگردانی برایان سینگر، به او هشدار داده شده بود که فیلم در باکس آفیس با شکست بزرگی روبه‌رو خواهد شد.

در شرایطی که هیو جکمن عضو جدایی‌ناپذیری از مجموعه مردان ایکس (X-Men) کمپانی فاکس (Fox) به حساب می‌آید، این بازیگر سرشناس استرالیایی اعتراف می‌کند که پیش از به نمایش درآمدن قسمت اول این مجموعه به کارگردانی برایان سینگر، به او هشدار داده شده بود که این فیلم در باکس آفیس با شکست بزرگی روبه‌رو خواهد شد. فاکس تا به امروز ۱۰ قسمت از مجموعه X-Men را روانه‌ی سینماها کرده که در ۹ قسمت از آنها هیو جکمن در نقش ولورین/ لوگان به ایفای نقش پرداخته است. در این بین قسمت اول مجموعه با بودجه‌ی ۷۵ میلیون دلار، در آمریکا به فروش ۱۵۷ میلیون دلار و در سطح جهان به فروش ۲۹۶ میلیون دلار دست یافته بود و امروزه از این اثر به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی یاد می‌شود.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب