انتقاد جودی فاستر از فیلم‌های بلاک باستری

انتقاد جودی فاستر از فیلم‌های بلاک باستری

انتقاد جودی فاستر از فیلم‌های بلاک باستری

جودی فاستر، هنرپیشه قدیمی سینمای هالیوود، در سخنانی اعلام داشت که فیلم‌های ابرقهرمانی و بلاک باستری نابوده‌کنندهٔ عادات خوب سینمادوستان هستند.

جودی فاستر، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ سینمای هالیوود که دو بار نیز برندهٔ جایزه اسکار شده است، در سخنانی چنین گفت که فیلم‌های بلاک‌باستری ابرقهرمانی، نابودکنندهٔ عادات خوب سینمادوستان در جامعهٔ آمریکا و دیگر نقاط جهان هستند. بدون جای هیچ‌گونه شک و تردیدی، جودی فاستر یکی از بهترین و موفق‌ترین اشخاصی است که در بدنهٔ هالیوود مدت زمانی طولانی مشغول به فعالیت بوده است. از بازی در فیلم‌های سینمایی گرفته تا مجموعه‌های تلویزیونی، این بازیگر همواره نقشی به‌یادماندنی از خود بر جای گذاشته است. از معروف‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی که جودی فاستر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به آثاری همچون Gunsmoke (دود اسلحه)، My Three Sons (سه پسر من)، Love Story (داستان عاشقانه) و The X-Files (پرونده‌های ایکس) اشاره داشت.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب