اولین تصویر رسمی از فیلم هابز و شاو منتشر شد

اولین تصویر رسمی از فیلم هابز و شاو منتشر شد

اولین تصویر رسمی از فیلم هابز و شاو منتشر شد

اولین تصویر رسمی از اسپین‌آف مجموعهٔ Fast & Furious با عنوان Hobbs and Shaw منتشر شد که دو بازیگر اصلی این فیلم را نشان می‌دهد.

فیلم بعدی مجموعهٔ Fast & Furious (سریع و خشمگین) تا سال ۲۰۲۰ روی پردهٔ سینما نخواهد رفت، اما طرفداران این مجموعه مجبور نیستند برای تماشای فیلمی از این سری تا آن زمان صبر کنند و تابستان امسال فیلم فرعی این مجموعه با عنوان Hobbs and Shaw (هابز و شاو) اکران خواهد شد. از شهریور امسال، فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی و اسپین‌آف فیلم Fast & Furious آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.

تاکنون هشت فیلم از مجموعهٔ سریع و خشمگین روی پردهٔ سینما رفته است و فیلم‌های این مجموعه در گیشه فروشی ۵.۱ میلیارد دلاری داشته‌اند. اما در مورد اکران قسمت نهم این مجموعه کمی اوضاع فرق کرد و این مرتبه پیش از اکران این فیلم، طرفداران باید منتظر اکران اولین فیلم فرعی این مجموعه که در مورد شخصیت لوک هابز با نقش‌آفرینی دواین جانسون و شخصیت دکارد شاو با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام است، باشند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب