ایلان ماسک فرضیه خلق آخرالزمان زامبی را رد کرد

ایلان ماسک فرضیه خلق آخرالزمان زامبی را رد کرد

ایلان ماسک فرضیه خلق آخرالزمان زامبی را رد کرد

چند روز پیش بود که ایلان ماسک برای مقابله با تهدید هوش مصنوعی، شعله‌افکنی را معرفی کرد که حال همین دستگاه سبب اتهام زدن به وی برای خلق دنیایی مملو از زامبی، همچون دنیای فیلم‌های ژانر وحشت شده است.

ایلان ماسک، مهندس، مخترع و در یک کلام یکی از نوابغ تکنولوژی عصر حاضر که آینده‌نگری با تاروپود شخصیتی وی گره خورده است، شایعات اخیر مبنی بر تلاش مخفیانه برای پایان دادن به دوران انسان از طریق خلق آخرالزمان زامبی را رد کرد. ایلان ماسک متهم شده است که برای دستیابی به سود و منفعت مالی چنین سناریویی را طرح‌ریزی کرده است؛ مانند آنچه در مجموعه‌های تلویزیونی ترسناک و علمی-تخیلی همچون The Walking Dead (مردگان متحرک) و Z-Nation (زی-نِیشن) پیش‌تر طرفداران زامبی‌ها تماشا کرده‌اند! نقطه آغازین این اتهامات عجیب به چند روز پیش برمی‌گردد؛ زمانی که ایلان ماسک شعله افکن ۶۰۰ دلاری Boring Company را معرفی کرد و امکان پیش‌خرید این اسلحه نیز از چند روز پیش فراهم آمده است.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب