بازیگر بعدی جیمز باند ممکن است یک زن یا بازیگر رنگین پوست باشد

بازیگر بعدی جیمز باند ممکن است یک زن یا بازیگر رنگین پوست باشد

بازیگر بعدی جیمز باند ممکن است یک زن یا بازیگر رنگین پوست باشد

طبق گفته تهیه‌کنندگان فیلم جیمز باند، بازیگر بعدی شخصیت ابرجاسوس جیمز باند ممکن است یک زن یا حتی یک بازیگر رنگین‌پوست باشد.

ماه مرداد امسال، دنیل کریگ تایید کرد که در فیلم بعدی جیمز باند حضور خواهد داشت و یک بار دیگر نقش این مامور مخفی را بازی خواهد کرد. فیلم جیمز باند ۲۵ (James Bond 25) قرار است پاییز سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سینما برود، اما شاید سوال اصلی طرفداران این باشد که پس از بازنشستگی دنیل کریگ از بازی کردن در نقش جیمز باند، چه کسی قرار است جانشین او شود؟ حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باربارا براکلی، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های جیمز باند در مورد جانشین احتمالی کریگ در این نقش صحبت کرده است. در مصاحبه با وب‌سایت دیلی‌میل، براکلی گفت که هر چیزی امکان‌پذیر است و هر کسی ممکن است که بازیگر بعدی این ابرجاسوس باشد. زمانی که از او پرسیده شد که آیا احتمال اینکه یک بازیگر زن یا سیاه‌پوست جیمز باند بعدی باشد وجود دارد یا خیر، براکلی در جواب گفت:

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب