بازیگر سریال بازی تاج و تخت به جمع بازیگران فیلم زن شگفت‌‌انگیز 2 پیوست

بازیگر سریال بازی تاج و تخت به جمع بازیگران فیلم زن شگفت‌‌انگیز 2 پیوست

بازیگر سریال بازی تاج و تخت به جمع بازیگران فیلم زن شگفت‌‌انگیز 2 پیوست

شرکت برادران وارنر از اضافه شدن پدرو پاسکال به جمع بازیگران فیلم Wonder Woman 2 برای بازی در یک نقش مهم و کلیدی خبر داد.

ماه گذشته بود که کریستن ویگ،‌ بازیگر فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، برای بازی در نقش شرور و منفی چیتا به جمع بازیگران فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ (Wonder Woman 2) پیوست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی دی سی (DC) تایید و اعلام شده است. پدرو پاسکال، بازیگری که او را بیشتر برای بازی در نقش اوبرین مارتل در فصل چهارم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و خاویر پنیا، مامور DEA در سریال Narcos (نارکس) می‌شناسیم، برای بازی در فیلم Wonder Woman 2 قرارداد همکاری امضا کرده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش و شخصیتی که پاسکال قرار است در این فیلم بازی کند، منتشر نشده است؛ اما اینترتینمنت ویکلی گزارش داد که او قرار است یک نقش مهم و کلیدی را در دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) بازی کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب