بن افلک از ایفای نقش بتمن در آینده اصلا مطمئن نیست

بن افلک از ایفای نقش بتمن در آینده اصلا مطمئن نیست

بن افلک از ایفای نقش بتمن در آینده اصلا مطمئن نیست

بن افلک، ستاره و بازیگر نقش بتمن در فیلم Justice League (لیگ عدالت) به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که از آینده حضور خود در قالب این نقش مطمئن نیست.

بن افلک، یکی از ستارگان فیلم Justice League (لیگ عدالت) که قرار است نقش شخصیت فوق‌العاده محبوب بتمن را در این اثر ایفا کند، به‌تازگی اعلام کرده که مطمئن نیست که بعد از بازی در فیلم The Batman (بتمن) به کارگردانی مت ریوز، باز هم در قالب شخصیت مبارز شنل پوش روی پرده سینما ظاهر می‌شود یا خیر. این بازیگر پیشتر در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) ایفای نقش کرده و فیلم لیگ عدالت سومین حضور او به‌عنوان شخصیت بتمن است. از همین رو زمانی که از بن افلک در مصاحبه‌ای پرسیده شد که آیا بعد از دفعه پنجم (منظور فیلم اختصاصی و مستقل بتمن است) باز هم در قالب شخصیت مبارز شنل پوش و ماسک‌دار روی پرده سینماها ظاهر خواهد شد، او خیلی غیر صریح و نامشخص پاسخ خود را به گزارشگر اعلام کرد.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب