تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Rampage اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Rampage اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Rampage اعلام شد

بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Rampage با بازی دواین جانسون را تایید و اعلام کرد.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Rampage با بازی دواین جانسون را تایید و اعلام کرده است. در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم که اقتباسی از یک بازی ویدیویی قدیمی به همین نام است، برای انتشار در تاریخ ۲۶ ژوئن امسال (۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۷ جولای امسال (۲۶ تیر) عرضه خانگی خواهد شد. همچنین نسخه بلوری فیلم Rampage دارای محتوای اضافه‌ای چون ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت و تولید فیلم، چگونگی خلق شخصیت جرج، صحنه‌های حذف شده از فیلم، چگونگی تبدیل شدن بازی Rampage به یک فیلم سینمایی و Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری)، خواهد بود.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب