تاریخ اکران احضار 3 و چند فیلم دیگر برادران وارنر اعلام شد

تاریخ اکران احضار 3 و چند فیلم دیگر برادران وارنر اعلام شد

تاریخ اکران احضار 3 و چند فیلم دیگر برادران وارنر اعلام شد

تاریخ اکران برخی از پروژه‌های در دست ساخت کمپانی برادران وارنر از جمله فیلم جدید مایکل بی جردن و قسمت سوم مجموعه The Conjuring (احضار)، اعلام شد.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تاریخ اکران سه فیلم جدید در دست ساخت این کمپانی را اعلام کرد: فیلم جدید مجموعه The Conjuring (احضار)، فیلم Just Mercy (تنها بخشش) با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن و فیلم Superintelligence (فراهوش) با نقش‌آفرینی ملیسا مک‌کارتی.

جیمز وان کارگردان دو فیلم دنیای The Conjuring بود و ایده‌های خلاقانه‌‌ای که وی برای اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های این سری داشته، دنیای مرتبط با The Conjuring را برای ساخت آثار دیگری از این مجموعه، بسیار بزرگ و البته غنی ساخته است. فیلم ابتدایی مجموعهٔ The Conjuring فیلمی ترسناک برگرفته از اتفاقات واقعی بود و توانست بعد از مدت‌ها کمی تغییر در ژانر فیلم‌های ترسناک ایجاد کند و با بازخورد خوبی در میان منتقدان و تماشاچیان همراه بود. آن فیلم با بودجهٔ ۲۰ میلیون دلاری، حدود ۳۲۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت و راه را برای ساخت فیلم دوم و فیلم‌های اسپین‌آف این مجموعه هموار ساخت.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب