تاریخ اکران فیلم جانی اینگلیش ۳ تایید شد

تاریخ اکران فیلم جانی اینگلیش ۳ تایید شد

تاریخ اکران فیلم جانی اینگلیش ۳ تایید شد

کمپانی فیلمسازی وورکینگ تایتل فیلمز تاریخ اکران فیلم مورد انتظار جانی اینگلیش ۳ (Johnny English 3) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فیلمسازی وورکینگ تایتل فیلمز تاریخ اکران فیلم Johnny English 3 را رسما تایید و اعلام کرده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۹ شهریور ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. در واقع فیلم Johnny English 3 قرار است یک روز پیش از اکران فیلم Robin Hood (رابین هود) و فیلم The House with a Clock in Its Walls که هر دو فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) اکران شوند، به روی پرده‌های سینما برود. روآن اتکینسون که بیشتر برای بازی در نقش مستر بین شناخته شده و در دو فیلم اول مجموعه جانی اینگلیش (Johnny English) نیز به ایفای نقش پرداخته است، برای بازی دوباره در نقش جانی اینگلیش در این فیلم بازخواهد گشت. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده دیوید کر خواهد بود.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب