تهدید گل گدوت به عدم حضور در فیلم Wonder Woman 2

تهدید گل گدوت به عدم حضور در فیلم Wonder Woman 2

تهدید گل گدوت به عدم حضور در فیلم Wonder Woman 2

گل گدوت، بازیگر اصلی فیلم Wonder Woman گفته است که در صورت همکاری کمپانی برت رتنر در ساخت قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی، از پروژه برادران وارنر کناره‌گیری می‌کند.

طبق گزارشی جدید، ستاره فیلم کمیکی و ابرقهرمانی Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در صورت همکاری کمپانی برت رتنر در ساخت قسمت دوم این فیلم، علاقه‌ای به حضور در ادامه این مجموعه نخواهد داشت. گل گدوت این روزها در مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در قسمت دوم فیلم Wonder Woman، در موضع قدرت قرار دارد و گویا سازندگان مجبورند تمام خواسته‌های وی را انجام دهند تا این بازیگر راضی به امضای قرارداد برای حضور در قسمت دوم شود. فروش فوق‌العاده و البته تعاریفی را که منتقدان از فیلم پتی جنکینز کرده‌اند بگذارید در کنار قدرت تبلیغاتی گل گدوت که این روزها به‌خوبی در حال استفاده از آن است؛ آن وقت متوجه می‌شوید که چرا یک بازیگر می‌تواند در چنین جایگاهی قرار بگیرد. گل گدوت این روزها یکی از مهم‌ترین مهره‌های دنیای سینمایی دی سی محسوب می‌شود و هر گونه تصمیمی از سوی سازندگان برای جایگزینی این بازیگر، مطمئناً به هیچ عنوان به مذاق طرفدارانش که کم هم نیستند خوش نخواهد آمد.   

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب