تیزر جدیدی از فیلم جهش یافته‌های جدید منتشر شد

تیزر جدیدی از فیلم جهش یافته‌های جدید منتشر شد

تیزر جدیدی از فیلم جهش یافته‌های جدید منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تیزر کوتاه و مرموزانه جدیدی از فیلم مورد انتظار The New Mutants را منتشر کرد و قرار است تریلر جدید در آینده‌ای نزدیک منتشر شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه اثر دیگر در مجموعه آثار X-Men (مردان ایکس) داریم که قرار است در سال ۲۰۱۸، هر کدام در تاریخ‌های مختلفی به روی پرده سینماها بروند. این آثار عبارتند از فیلم Deadpool 2 (ددپول 2)، فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس) و فیلم The New Mutants (جهش یافته‌های جدید). اگرچه مورد آخر همانند دو اثر دیگر این مجموعه فیلم، خیلی مورد انتظار و آنچنان محبوب نیست، اما تا به امروز بحث و گفتگوهای خیلی زیادی حول محور آن صورت گرفته است. جاش بون که کارگردانی فیلم جهش یافته‌های جدید را بر عهده دارد، در توصیف جدیدترین پروژه خود، این کار را «یک فیلم ترسناک» عنوان کرد؛ اگرچه با تماشای تیزرها و تریلرهایی که چند وقت اخیر از این فیلم منتشر شد، تا حدودی متوجه شدیم که چه انتظاراتی می‌توانیم از آن داشته باشیم.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب