درجه سنی فیلم اسپاون مشخص شد

درجه سنی فیلم اسپاون مشخص شد

درجه سنی فیلم اسپاون مشخص شد

بر اساس گزارش‌های جدید و گفته‌های سازنده، درجه سنی فیلم اسپاون (Spawn) مشخص شده و قرار است درجه‌ای بزرگسالانه‌تر از فیلم ددپول (Deadpool) را از آن خود کند.

تاد مک‌ فارلین، افسانه دنیای کتاب‌های کامیک و همچنین خالق شخصیت پرطرفدار اسپاون، مدت‌های خیلی زیادی سعی داشت تا بتواند اثر جدیدی از شخصیت ضدقهرمان و شیطانی‌ای که خودش خلق کرده بود، بسازد و دوست داشت که هرچه زودتر پروژه تولید اثری که در نظرش داشت وارد مراحل تولید خود شود. طی ماه‌های گذشته، خبرهای متعددی از ساخت فیلم Spawn (اسپاون) منتشر شده است. اواخر ماه تیر امسال بود که تاد مک‌ فارلین، خالق این شخصیت و مجموعه، ساخت ریبوت فیلم Spawn را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است به دست کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز تولید شود و جیسون بلوم، مالک این کمپانی، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. اگرچه فیلمبرداری این اثر هنوز کار خود را آغاز نکرده ، اما اخیرا تاد مک‌‌فارلین اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم Spawn را به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

وبلاگ شما رو دنبال کردم .لطفاً شما هم وبلاگ من رو دنبال کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب