ساخت فیلم اختصاصی هارلی کویین در دستور کار قرار دارد

ساخت فیلم اختصاصی هارلی کویین در دستور کار قرار دارد

ساخت فیلم اختصاصی هارلی کویین در دستور کار قرار دارد

مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در فیلم Suicide Squad در گفتگویی کوتاه اعلام کرده پروژه تولید فیلم اختصاصی و مستقل این شخصیت در دستور کار قرار گرفته است.

درست است که بعد از اینکه فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) روی پرده سینماها به اکران عموم درآمد نه‌تنها از طرف منتقدان تعریف و تمجید نشد، بلکه از همان ابتدا به باد نقدهای منفی هم گرفته شد، با این حال از طرف دیگر می‌توان گفت که این اثر موفقیت زیادی را از نظر فروش توانست نصیب سازندگان خود کند و درآمد خیلی زیادی را از آن خود کرد. با وجود تمامی این انتقادات، بخش اعظمی از طرفداران به‌شدت معتقدند که ایفای نقش مارگو رابی در قالب نقش شخصیت هارلی کوئین یکی از نقاط مثبت و چشمگیر فیلم جوخه انتحاری بوده است. همچنان هم انتظار می‌رود که رابی این نقش را در آینده بازی کند و خبرهایی هم چند وقت اخیر از این موضوع منتشر شده بود، اما اینکه در چه فیلمی حضور به عمل خواهد آورد هنوز به طور دقیق مشخص نیست. تا به امروز شایعه‌های مختلفی حول محور این موضوع منتشر شده بود که حاکی از آن بود که رابی در فیلم اختصاصی هارلی و جوکر، یا پروژه تشکیل تیم ابرشروران زن یعنی فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) یا فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) در نقش شخصیت هارلی حضور خواهد داشت.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب