ساخت فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ از سر گرفته شد

ساخت فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ از سر گرفته شد

ساخت فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ از سر گرفته شد

سیلوستر استالونه با انتشار تصویری اعلام کرد که ساخت فیلم مورد انتظار بی‌مصرف‌ها ۴ (The Expendables 4) از سر گرفته شده است.

سیلوستر استالونه با انتشار تصویری از احتمال از سرگیری ساخت فیلم The Expendables 4 خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او رسما بازگشت خود به قسمت چهارم مجموعه بی‌مصرف‌ها (The Expendables) را تایید و اعلام کرده است. استالونه با انتشار تصویری اشاره کرد که مراحل ساخت و تولید این فیلم از سر گرفته شده است. فروردین‌ماه امسال، خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه استالونه پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده است و دیگر در این مجموعه حضور نخواهد داشت. این بازیگر و نویسنده مجموعه بی‌مصرف‌ها، تصویری از فیلم The Expendables را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که آن‌ها برگشته‌اند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از فیلم The Expendables 4 که قرار است آخرین قسمت این مجموعه باشد، منتشر شود.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب