شایعه: جیک جیلنهال بازیگر جایگزین بن افلک در نقش بتمن خواهد بود

شایعه: جیک جیلنهال بازیگر جایگزین بن افلک در نقش بتمن خواهد بود

شایعه: جیک جیلنهال بازیگر جایگزین بن افلک در نقش بتمن خواهد بود

در طی شایعه‌ای عنوان شده که در صورت جدا شدن بن افلک از پروژه تولید فیلم اختصاصی بتمن، جیک جیلنهال به‌عنوان جایگزین برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده است.

به احتمال خیلی زیاد، شما هم دیگر از این وضعیت نابسامان و اینکه هر روز یک خبر جدید یا شایعه‌ای تازه درباره بن افلک و شرایط حضور او در نقش شخصیت بتمن منتشر می‌شود، خسته شده‌اید. اگرچه لازم به ذکر است که در حال حاضر همه ما چنین وضعیتی را داریم و خود طرفداران بن افلک هم دیگر از این شرایط و انتشار شایعه‌ها و اخبار رنگارنگ خسته شده‌اند. با این حال لازم به ذکر است تا زمانی که کمپانی وارنر تصمیم جدیدی اتخاذ نکند و بیانیه‌ای رسمی در خصوص اینکه دقیقا چه اتفاقی در پروژه تولید فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز رخ می‌دهد و البته حضور بن افلک در نقش بتمن در آینده به چه صورت خواهد بود منتشر نکند، این وضعیت همچنان ادامه پیدا می‌کند و ما مدام قرار است شایعه‌های متفاوت‌تر و شاید عجیب‌تری بشنویم.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب