علاقه میشل فایفر به حضور دوباره در نقش زن گربه‌ای

علاقه میشل فایفر به حضور دوباره در نقش زن گربه‌ای

علاقه میشل فایفر به حضور دوباره در نقش زن گربه‌ای

میشل فایفر، بازیگر قدیمی سینما که یکبار نیز نقش Catwoman را ایفا کرده است، از علاقه خود به حضور دوباره در این نقش سخن گفت.

میشل فایفر، بازیگر معروف سینمای هالیوود، ابراز علاقه کرد که بار دیگر در نقش Catwoman به ایفای نقش بپردازد. نزدیک ۲۵ سال از اولین نقش‌آفرینی میشل فایفر در نقش شخصیت Catwoman، ضدابرقهرمان و شخصیت شرور آن دوران کمیک‌های دی‌سی می‌گذرد. شخصیت Catwoman یا همان سلینا کایل، یکی از شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین دشمنان و شخصیت‌های شرور مجموعه داستان‌های قدیمی بتمن است. اولین مرتبه جولین نیومار نقش Catwoman را بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۷ در یک مجموعه تلویزیونی ۱۳ قسمتی ایفا کرد. بعد از آن نوبت به ارتا کیت رسید و وی طی سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۸ در سه قسمت از این مجموعه تلویزیونی نقش‌آفرینی کرد. در سال ۱۹۶۶ نیز لی مری‌وِدر در فیلم سینمایی بتمن به ایفای نقش پرداخت. اما باید اعتراف کرد که بازی میشل فایفر در فیلم تیم برتون بود که برای اولین مرتبه نام این شخصیت را بر سر زبان‌ها انداخت.  

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب