عنوان رسمی و کامل فیلم پرندگان شکاری مشخص شد

عنوان رسمی و کامل فیلم پرندگان شکاری مشخص شد

عنوان رسمی و کامل فیلم پرندگان شکاری مشخص شد

طبق اخبار منتشر شده عنوان کامل و رسمی فیلم Birds of Prey طی آخرین توییت مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در دنیای سینمایی دی سی مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

درحالی که تمامی توجهات و اخبار سینمای کمیک بوک، روی فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن) تمرکز کرده‌اند، شاهد انتشار خبری جالب از فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) بودیم. این فیلم که قرار است توسط کمپانی برادران وارنر با اقتباس بر تعدادی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای ابرقهرمانی دی سی از جمله Harley Quinn (هارلی کویین)، Black Canary (بلک کانری)، Black Mask (بلک ماسک) ساخته شود قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) با یک عنوان عجیب و طولانی به روی پرده‌ها برود. مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین که قرار است برای بار دوم ایفای این نقش را بعد از فیلم Suicide Squad (جوخه خودکشی) در سال ۲۰۱۶ بر عهده بگیرد، در آخرین توییت خود عنوان فیلم را که عبارت است از Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn به اشتراک گذاشت. «پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین» عنوانی است که قرار  است برای فیلم در حال ساخت برادران وارنر استفاده شود.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب